Semoga semuanya berjalan dengan lancar..

assalamualaikum...


Aku harap semuanya akan berjalan lancar dalam masa beberapa hari ni. As you all know, hari menjelang PMR boleh dihitung menggunakan jari sahaja. Oh. Memang aku tertunggu-tunggu PMR tiba. Boleh lah aku bunuh diri bila tibanya PMR. Haih. Itu cuma harapan palsu jeh. Memang aku takkan boleh nak bunuh diri. Nanti masuk api neraka. Hahaha. Ok. Berhenti merepek. =.=

Ya Allah.
Kau berikanlah aku kekuatan menghadapi segala cubaan dan dugaan yang kau berikan.
Kau berikanlah aku semangat untuk menempuh dugaan hidup di dunia.
Kau berikanlah segala rahmat-Mu kepada hamba-Mu yang lemah ini.

Semakin dekat PMR, semakin banyak dugaan yang datang bertimpa-timpa. Aku berdoa agar Allah S.W.T berikan aku ketabahan untuk menempuh semua dugaan. Amin..

No comments: