I have decide it.

assalamualaikum...


Yeah ! PMR is over. Now, I'm not a PMR victims, or candidates anymore. Lalala ~ Freedom !!

Dah berkurun aku tak menaip dekat sini.  Well, kanak-kanak lepasan PMR ni agak busy sikit. Yelah, aku dah susun jadual sepanjang hari selepas PMR ni. Err. tapi sebelum PMR, aku takde lah pulak nak buat jadual ==' Aneh. Kerajinan aku cuma datang selepas PMR habis jeh. -.-

Erh. Walaupun dah freedom dari PMR, tetap jugak aku rasa cuak. Yela, result belum lagi dapat. Waduhh.. Banyak aktiviti yang sekolah buat untuk budak lepasan PMR ni. Fuhh, mengalahkan lepasan SPM pulak. Lalala ~ 

Eh. Aku dah decide something. Aku dah decide untuk mohon Sekolah Budak Pandai. Oops. I mean, Sekolah Berasrama Penuh. Waah. Hebat kan ? And, one more thing. Aku juga ada mohon sekolah Teknik. Those school yang aku mohon cuma dekat area Johor jeh. Tak mampu aku nak berpisah dari negeri tercinta aku. Hahaha. 

Tak banyak yang aku boleh taip sekarang ni. Ini semua kerana idea aku sudah ter-BANTUT sedikit. Sadis. Btw, sekarang jarang update blog sebab pc rosak. Dodol ah. 

Aku benci hidup aku.

I want to stop missing him.
I want to live without his memories.

No comments: