Do not end a friendship with a small matter.

assalamualaikum...

Satu minit...




Dua minit berlalu...




Done !

Setelah dua minit berlalu, akhirnya ilham sudah mari untuk menaip. Dan hasilnya..

Hai !

Setelah sekian lama tak bersua, akhirnya kali ni dapat bersua. Ayat macam tuttt... 

Sebenarnya, aku cuma nak taip bahawa aku sayang semua orang yang sayang aku. Walaupun dia khianati aku, aku tetap sayang dia. Itulah namanya persahabatan bagi aku. Aku tanak gara-gara hal kecil, semua jadi kucar-kacir. Tapi, itu lah duniawi. Segala perihal kecil yang tak perlu diperbesarkan akan dibesarkan. Dan, perihal yang tak penting untuk diperkatakan, akan diperkatan

Tapi, selagi kita masih berkawan, aku tanak segalanya terjadi. Cukuplah sekadar aku seorang yang memendam rasa. Tak perlu lah nak mempebesarkan isu ini. Sekian. Terima Kasih. ^^


4 comments:

sisembronoh said...

darl. sorry kalau itu kite :'|

Nurul Nabilah said...

no lah yunk :)

adah*shahadah said...

woww..menyentuh hati ! ringkas tapi mcm bremosi je . smthx hppen ?

Nurul Nabilah said...

Hurm. Nothing la :)