I'm gonna miss you.

assalamualaikum...


Hai ! :)

Memandangkan cuti akhir tahun pun dah nak tiba, aku pun dengan seronoknya dapat cuti free daripada cikgu. Oh. Memang saya sayang cikgu lah ! Hari ni bermulanya aktiviti berpesta dan berfoya-foya dengan internet. Woo ~ Seronok ! Beronok-ronok !

Okay. Semalam dah puas berposing maut sana-sini. Berdating puas-puas. Bercanda dengan girang. 

Erh. Tapi, semua tu masih tak cukup buat aku gembira sepenuhnya. I want them to be with me always. Tapi, aku tahu bahawa perkara tu mugkin tidak akan terjadi. Tak kan la aku nak suruh diorang berkepit dengan aku 24/7 kann ?? 

Hurmm. Abaikan yang kata-kata dia atas. Jom tengok gambar curi ni :P




 


I'M GONNA MISS YOU ALL 



Maaf jika tiada gambar anda tapi, saya sayang anda, kawan :')



No comments: