Bila aku cakap tak nak, maksudnya TAK NAK lah !

assalamualaikum...


Hey ! 

Rindu nak menaip. 

(setengah jam kemudian...)

Mesti ramai yang nak tahu kan berapa ketul A yang aku dapat untuk trial kali ni. Tapi, aku takkan bagi tahu sekarang. Lain hari, lain masa baru aku bagitahu. :D

Oh. Ayah aku paksa aku masuk SBP. Sekolah Berasrama Penuh a.k.a Sekolah Budak Pandai tau !! Bukan Sekolah Budak Poyo. Tinggi harapan ayah aku. Tapi, aku tak pernah berharap nak masuk sekolah tu. Walaupun keputusan aku sehebat mana pun, aku tetap tak nak masuk sekolah tu. Seksa woo~ 

Aku ni dah lah tak reti nak hidup berdikari. Kalau boleh semua nak suruh ibu aku tolong. Dan, kalau aku masuk SBP, siapa nak jaga adik aku ? *alasan paling tak munasabah untuk diberikan* Kompom lepas bagi alasan tu kena sembelih buat rendang daging. ==' 

Aku tak nak masuk SBP sebab nanti kena jumpa kawan-kawan baru. Oh. Aku tak suka. >< Dan, lepas tu, kena tinggalkan kawan lama. Lagilah aku tak suka. >oo< Kalau masuk SBP, susah nak merengek dekat ibu aku. Nanti aku nangis sorang-sorang tepi katil. Huwaaaa !! ~ T^T

Dan konklusinya, aku tetap tak nak masuk SBP. ><

Itu semua hanya tanggapan aku kepada SBP.
Hanya khayalan aku semata-mata. 
Tiada kaitan antara yang hidup ataupun 
yang sudah meninggal dunia.


No comments: