Sejarah berulang ?

assalamualaikum...

hee ~ dapat GOLD :D

Lari Berpagar 100 m :)

maaf. hari ni aku nak berbangga dan menunjuk-nunjuk mengenai medal yang aku dapat ni. hahaha. bajet hebat ah tu !

okay ! dengan ini aku diumumkan sebagai johan bagi acara Lari Berpagar 100 m bawah 15 !! bukan menjadi seorang peserta Raja Lawak yang bernama Johan eawoah ! akhirnya, setelah setahun tak dapat menduduki kedudukan pertama, dapat juga aku merasa untuk memilik pingat berwarna emas tu. bangga woo ~  

tahun lepas aku tak dapat nak meraih pingat tu sebab mengalami kecederaan yang parah dan serius. ah. membohong je tu. cedera ringan jeh padahal -.- atas dasar rasa simpati sayang kepada rumah sukan, aku kuatkan lah semangat untuk menang acara tu. dan, akhirnya aku berjaya. 

oh ya, ada manusia yang cemburu melihat aku berjaya ;


kecemburuan manusia ini terserlah :)

segemuk-gemuk aku pun, aku berjaya melepasi sepuluh pagar yang tak berapa nak tinggi tu. 


takmacamorangtu,seribulimaratusmeterpundapatnomborlast -.-

No comments: