A day before Ramadan.

assalamualaikum...




Helloooo.

Okay. Dah lama tak meng-update blog. Malas dan busy. 

Semalam Zarina ajak dating kat McD. Seperti yang dimaklumkan, aku memang takkan boleh bersiar-siar dengan kawan tanpa kebenaran parent tersayang. =3= Jadi, aku pun tak dapat join kengkawan yang lain lepak-lepak. Me is so sad T^T 

Kemudian, ada orang call aku. Wuwuwu. Hiks ;3 

Rupanya, mereka call aku. Me so teruja ! :D Borak dan borak dan borak dan borak. Setelah beberapa minit, kami pun selesai berborak. Hiks. Awesome. 

Lepas dah berborak tu, abang ajak dating. Awesome. Dia belanja itu ini. Mula-mula plan nak pergi pasar kat TSK tu je. Lepas dah beli macam-macam makanan, ingatkan nak balik. Tapi, abang cakap nak pergi Kluang Mall dulu sebab nak dating. Ehh. Bukan dating, nak melawat Kak Teha kat Snogurt. Yeah. Dia bekerja kat situ. 



Kayy. Abaikan muka abang aku yang bajet comel tu. Dia memang gedik mengalahkan aku. -.- Lepastu, aku jumpa dengan mereka. 






Lepas dah borak-borak, lepas rindu kat Zarina, aku ajak abang balik sebab dah nak maghrib. Hiks. Lepastu merempit sampai ke rumah. Sampai rumah pun dah maghrib. Then, terus siap-siap nak pergi tarawih. 



Awesome moment. Thank you, abang :3

* I love you <3
* Salam Ramadan :D
* picture taken from Nazira's camera :3



No comments: