Freedom from exam.

assalamualaikum...

Hai. 
Selamat pagi, Selamat petang, dan Selamat malam :D



Fuh fuh fuh. Memang dah berabad tak update blog. Okay. Maafkan saya. -.-
Entry kali ni hambar sedikit gara-gara Internet yang memang mintak penyepak dan pelempang. 


Kayy. Aku dah habis Mid-Year exam ! :D Freedom for a while. Hihik. Buku dah di tolak tepi. Hmm.


Cuti semakin hampir. Dan, aku sangat sibuk cuti ni :3 Apa guna cuti kalau tidak bercuti ? Kann ? So, cuti kali ni aku akan bercuti sepuasnya. Fehh. Macam lah cuti lama sangat. Walhal, dua minggu sahaja. Even dua minggu, aku yakin cikgu akan tetap bagi homework. Ahh. Demmit >< 


Bercakap tentang minggu peperiksaan, minggu peperiksaan aku sucks. Yeah. Banyak benda yang menggangu fikiran aku. Masalah dan masalah. Tapi, apa boleh buat. Redha dan terima je lah hakikat yang aku ni memang ada banyak masalah. =.= 


* Dan kertas PA aku sangat teruk. Hopefully, markah aku tak cecah markah gagal. 


Okay. Dah malas nak taip. Entry kali ni hambar. Maaf. 

Kbaii :|




No comments: