Terima kasih sebab sedarkan saya.

assalamualaikum...

okeh. hari ni nak buat pengakuan bahawa aku seorang manusia yang teruk lagi menjengkelkan.

kenapa aku buat pengakuan ini ?

> aku sedar bahawa aku seorang manusia yang suka menyakitkan hati orang lain.
> aku sedar bahawa aku ni terlalu sensitif dan membuat orang lain rasa yang aku ni menjengkelkan.
> aku sedar bahawa aku ni kuat menangis dan juga menjerit.
> aku sedar bahawa aku ni gedik dan mengada-ngada.

tapi, aku begini kerana...

> aku hanya akan menyakitkan hati orang yang pernah sakitkan hati aku.
> aku manusia yang mudah terasa dan tersinggung.
> memang sifat semulajadi kuat menangis dan juga menjerit. (btw, suara aku tak kuat pun bila menjerit.) 
> aku seorang manusia manja tak bertempat.

aku nak ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan aku terutamanya, dia dan dia dan dia juga.

AKU SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT !!

No comments: