5 hours in the library...

assalamualaikum...



oh. semalam aku ber-dua-dua-an bersama dengan Kamal Adli di library. eh, bukan bersama Kamal Adli tapi, bersama buah hati saye iaitu Nor Zarina. 5 jam di lirary membuat aku merasakan bahawa aku berada di puncak tertinggi Gunung Everest. oh. nampak beno nipunye..~~ 

tapi, walaupun aku mengigil kesejukan, aku tetap dapat menyiapkan segala tugas yang aku bawak. er. tak semua yang aku bawak tu siap sepenuhnya. ini membuktikan bahawa aku seorang pelajar yang rajin. hahaha.. bajet gilaa! eh. aku seronok di dalam library tu sebab aku jumpa Zahiril Adzim tak ditinggalkan keseorangan. oh ya ! dan semalam juga aku telah menjadi manusia yang aneh dan pelik. cuba bayangkan seorang gadis melintas jalan dan kemudiannya ketawa seperti orang gila dan mejerit tak tentu pasal. oh itu seperti orangyangwajardimasukkankedalamhospitaltanjungrambutan. brr.. abaikan. kemudian kami bercanda di bawah pohon di hadapan masjid. cool kan ?? dan kemudian saye tinggalkan buah hati saye keseorangan. dan kemudian saye balik, solat dan tidur dan tidur ~~


oh okay. malas nak taip panjang-panjang. Nor Zarina, maaf saye curik gambar awak. baii ! 

No comments: