Kawad. Kawan.

assalamualaikum...



Holla !

Fuhh. Dah berkurun tak update blog. Bukan malas, cuma sibuk. 

Okay, mari mulakan cerita. *Buka buku cerita* -.-

Semalam, ada pertandingan kawad dalaman kat sekolah. Aku hadir. Tapi, bukan sebagai penonton seperti tahun-tahun sebelum ni. Tetapi, sebagai peserta. Ya. Diulangi, sebagai peserta. HAHA. Sila gelak. Aku merupakan salah seorang platun Pandu Puteri. Okay. Aku malas nak cerita macaam mana aku boleh terjebak dengan aktiviti ni ._. Tapi, kawad itu seronok ! Itu, fakta. Bukan, auta. Okay. Diam. >.<

Semalam jantung berdebar. Tangan dah menggigil. Tapi, hati tabah. Lepas selesai kawad, berdoa. Dan, akhir sekali tawakal. Berdebar-debar rasa hati ni bila keputusan akan diumumukan. Dan, Alhamdulillah kami dapat pergi ke peringkat seterusnya. *Tutup buku cerita*

*Buka buku baru*






Okay. Gambar tu semua tak lawa. Kualiti gambar tak memuaskan. Jangan tanya kenapa tak lawa ._.

Budak yang paling kanan dalam kedua-dua gambar tu sangat comel >< Nama dia, Nor Zarina. Dan, dia dah pindah dari STK demi masa depan yang lebih cerah. Okay. Dia comel dan baik. Dia selalu tampar muka aku =.= Memandangkan dia dah pindah, dah takde siapa yang nak tampar muka aku. HAHA. :'( Semalam dapat borak dengan dia. Tapi, aku banyak nangis. HAHA. ==' Okay. Dah mula mengarut dah.

Sebenarnya, dia dah pindah lebih daripada seminggu yang lepas. Sekarang ni, dia dah jadi budak MRSM. Jujur aku cakap, aku memang nak halang dia daripada pergi situ. Tapi, aku tanak halang dia daripada capai kejayaan dia. Lagipun, itu yang dia harapkan. Takkan lah aku nak halang. Cuma, sekarang ni, aku masih rasa kesunyian. Tapi, takdelah sunyi sangat. -.- Okay. Tanak cerita lagi. Nanti aku sedih. HAHA.

Okay. Aku rindu dia. Kbai.







No comments: