Aku rindu waktu dulu

assalamualaikum...


Yeah , aku memang rindu waktu aku mula-mula masuk sekolah. dan masa tu aku baru berumur 7 tahun. aku masih belum matang lagi. seronok wei pakai kain warna biru gelap. kalau kotor tak nampak sangat -.- dan.... waktu ni lah aku belajar segala benda. termasuk persahabatan.

first day masuk sekolah, aku excited gila nak jumpa kawan-kawan baru. hehehe.. biasalah budak kecik  aku masuk kelas ketiga dan result aku waktu exam memang terbaik woo ! aku pandai waktu dulu. sekarang aku cuma kurang pandai jeh . ==' dan tahun berikutnya dan sampai umur aku 12 tahun aku masuk first class. well, budak pandai. bajet gila :D 

dulu, aku selalu main lari-lari pusing semua blok yang ada dekat sekolah. aku main kejar-kejar, nyorok-nyorok. mana ada seronok weh ! sampai tersesat dalam sekolah sendiri O.o tapi, sekarang aku dah tak boleh nak buat perkara semua tu. yelah, dah masuk alam remaja lah katakan. hurmm.. kan seronok kalau kita jadi budak kecik untuk waktu yang panjang. 

sekarang ni dah tak boleh nak main-main. setiap hari kena serius dalam pembelajaran. dan hari-hari aku stress. kesian kan jadi aku =='

No comments: