Kawan tetap kawan.

assalamualaikum...

Hello.

Fuhh. Lately ni, aku selalu busy. Ecehhh. Macam artis pulak. Memandangkan cuti Tahun Baru Cina dah datang, memang bertimbun lah homework yang menimpa. Tak sah kalau cuti tanpa homework. >< 

Ohh ya ! Sekarang ni, keputusan kemasukan ke SBP (Sekolah Budak Pandai)/MRSM dah keluar. Dan, aku tak dapat. Yeay ! :D Tapi, kawan aku majoriti dapat. Okay. Aku sedih :( 

Kalau diorang pindah, takde siapa lagi yang boleh buat aku ketawa gila-gila. Nanti aku rindu diorang. Nanti aku mimpi diorang. Nanti aku tak boleh tengok muka diorang kat sekolah. Nanti aku tak boleh nak bergosip dengan diorang. Nanti aku tak boleh nak merajuk dengan diorang. Nanti takde siapa nak pujuk aku kalau aku merajuk.  * Okay. aku nangis sebab taip ni. T^T

Maaf. Aku tak boleh nak taip lagi.

ImissYou. <3
* Muka penat balik main badminton. Muka semua macam apa dah =='

Kbai. :'( 


No comments: